June 13, 2013

Urban Decay Naked Palette Review

De Naked Palette is iets wat ik al heel lang op mijn verlanglijstje had staan.
Bijna elke blogger & youtube'er heeft deze pallet,
en je hoort alleen maar goede dingen :)

En ze hebben gelijk, van alle oogschaduw die ik ooit heb gekocht springt deze er zeker boven uit.
Meestal zie je na een paar uur al niet meer dat je oogschaduw op hebt gedaan, maar niet bij Urban Decay.

Ook de kleuren vindt ik een voor een geweldig.
Het zijn kleuren die iedereen staan en die je dagelijks kan dragen.

De 2 aller leukste dingen aan deze pallet.
-Dat je veel kleuren kan combineren, en dat de kleuren je zo een open en natuurlijke look geven.
-De verpakking natuurlijk! Iedereen moet toegeven dat de verpakking zo aantrekkelijk is. + Dat zoveel beautyloviies helemaal weg zijn van Urban Decay.

Je moet natuurlijk wel een beetje geld over hebben voor deze pallet.
Maar ik kan je verzekeren dat je geen spijt zal hebben.
xxMuffinsOfGlamxx

urban decay


No comments:

Post a Comment