June 26, 2013

Review Nivea Douche Body Milk

Ik was heel benieuwd naar de nieuwe Nivea.
Op zich geloofde ik er niet zo in, en dacht ik dat hij niet zou werken.
Maar het maakt je huid heel zacht.
Het product ruikt zeer goed, naar de typische Nivea.
Ik zal hem zeker blijven gebruiken, het is heel gemakkelijk.
Je stapt uit de douche en je kan je meteen aankleden.
Het is geweldig voor mensen die niet veel tijden hebben.
Of gewoon niet helemaal weg zijn van de gewone crème.
Er is een nadeel, je huid blijft ongelooflijk zacht tot een paar uur na dat je hem hebt gebruikt. Nadien verminderd het. Ideaal eigenlijk als
je elke morgen een douche neemt.
Als je gewoon bent van s'avonds en douche te nemen zou ik toch s'morgens
nog een gewone bodylotion gebruiken.
Maar dat is het hele concept achter het product.
Het is gemaakt voor drukke vrouwen en mannen die alleen tijd hebben
voor en snelle douche, en toch gehydrateerd willen zijn.
Als ik mag kiezen tussen de gewone bodylotion en deze zal ik de douche body milk kiezen.

XoXo Muffins

No comments:

Post a Comment