June 12, 2013

BED HEAD TIGI Urban Antidotes Review

 
 
BED HEAD TIGI urban anti-dotes
FOR DRY DAMAGED HAIR

(Level3 resurrection shampoo)in de urban anti-dotes lijn is dit de sterkste shampoo.
Als je haar heel erg beschadigt is kan je deze
shampoo goed gebruiken.
Ze zorgen ervoor dat je haar gezonder wordt.
De kleur rood is goed gekozen omdat de shampoo
zelf naar rozen en aardbeien ruikt.
Hij zorgt ervoor dat je haar gaat glanzen.
Je makkelijker door je haar kan kammen.
En terwijl je hoofdhuid goed ontvet word wordt je haar gevoed.

(Level2 recovery shampoo)
Bij deze shampoo is het moeilijk te zeggen naar wat hij ruikt.
Maar is zeer goed om je haar te herstellen.
Als je bv. vaak de krultang of stijltang gebruikt,
kan deze shampoo je haar verzorgen.

Mijn Favoriet?
-.-.-.-.-.-.-.-.-
De Level 3 omdat mijn haar zeer beschadigt is.
Ik heb het al een aantal keren laten kleuren, ontkleuren.
En omdat ik haarzorg leer word mijn haar tijdens de lessen vaak onder handen genomen door beschadigende producten.
En natuurlijk kan ik geen nee zeggen tegen roze en aardbeien geur :)
Maar de andere werkt ook zeer goed, zeker als je fijn haar hebt raad ik je aan om de level 2 te kopen.
Omdat er een kans bestaat dat de level 3 te veel verzorgend is en dat kan je haar vettig maken.

Loves To All My MuffinsOfGlam
x






 



 

No comments:

Post a Comment